15 Eylül 2011 Perşembe

Yeni ve Klonlanmış Go Mi Namlar

Bir çok kız gibi evet kabul ediyorum ben de You're Beautiful'u izledim. Sınav stresi , ergenliğimin uzatmaları  derken finale kadar gittim ve sıra arkadaşımla bu dizi hakkında epey konuştuk. Kız çok salaktı,klişeler vardı ama eğlenceliydi.
Şimdiyse dizi gerçek oldu.Korkutucu derecede Go Mi Nam'a benzeyen iki çocuk. Artık Go Mi Nam'a hayran olan kızlar Boyfriend grubunun iki oğlanına hayran olabilir."Go Mi Nam olmadı ama size iki adet erkek versiyonundan verebiliriz." diyebilirler.

K-Pop'un yepyeni çocuk grubu Boyfriend!Çocuk diyorum çünkü erkeksi bir görünüş yok.Bazısının sesleri bile çocuk sesi! Korkutucu Go Mi Nam klonları dışında bence dansları çok zarif. Sanki cinsiyetleri yok ve  ergenliğe girmişlerse de bunu belli edemiyorlar. Yolun çok başındalar bence ama üç-dört yıl sonra epey ünlü olabilirler.En azından dans figürleri daha erkeksileşir.





1 yorum:

  1. klibi izlemiştim ama bu elemana bu kadar dikkat etmemiştim.. acaip benziyo cidden..

    YanıtlaSil

kimler kimler